Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. sukcesywnie upowszechnia dobre praktyki dotyczące zapewnienia jakości szkoleń.
I
Standardy dotyczące zarządzania jakością usługi szkoleniowej.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. posiada procedury do realizacji usługi szkoleniowej oraz referencje od Klientów poświadczające jakość dostarczonej usługi.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. publikuje informacje o oferowanych usługach szkoleniowych na swojej stronie internetowej www.scuw.pl.
- Firma określiła kryteria dotyczące rekrutacji i oceny kadry szkoleniowej.
- Firma dokonuje ewaluacji realizowanych szkoleń.
- Centrum upowszechnia wiedzę o dobrych praktykach w z apewnianiu jakości szkoleń.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych stosuje obowiązujące go przepisy prawne.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych zna i stosuje zasady prawaautorskiego odnoszące się do usług szkoleniowych.
- Firma terminowo reguluje swoje zobowiązania finansowe.
- Firma jest przygotowana do reagowania na sytuacje nieprzewidziane i zastrzeżenia Klientów.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. posiada procedurę oraz regulamin reklamacji świadczonych usług szkoleniowych. Regulamin opubliowany jest na stronie organizacji w postaci dokumentu Postępowanie reklamacyjne w Śląskim Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o.
- Firma posiada procedurę postępowania w wypadku pojawienia się nieprzewidzianych trudności, jak np. nieobecność prowadzącego szkolenie.
II
Standardy dotyczące procesu świadczenia usługi szkoleniowej.
- Szkolenie Otwarte
- Szkolenie otwarte realizowane Śląskim Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. jest udokumentowane programem szkolenia.
- Firma określa kryteria dla grupy docelowej.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. informuje swoich Klientów w jakiej formie realizowane są oferowane przez nią zajęcia. .
- Firma dostarcza Klientowi informacje dotyczące sylwetki prowadzącego zajęcia.
- Klient jest informowany w trakcie realizacji usługi o sposobie ewaluacji szkolenia.
- Szkolenie zamknięte
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. przygotowuje program szkolenia w uzgodnieniu z Klientem.
- Firma planuje badania ewaluacyjne.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych przedstawia Klientom danej usługi informację zawierającą minimum: miejsce, czas, program, harmonogram oraz inne informacje niezbędne uczestnikom szkolenia.
- Firma podczas rozpoczęcia szkolenia zawiera kontrakt z uczestnikami, przedstawia im ramy organizacyjne i logistyczne oraz prowadzącego/prowadzących zajęcia.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. podczas realizacji szkolenia realizuje działania pozwalające na zrealizowanie celów i programu szkolenia, w tym m.in. prowadzenie szkolenia w sposób adekwatny do rodzaju, programu i odbiorcy, z zachowaniem określonej koncepcji uczenia się.
- Po zakończeniu szkolenia Śląskie Centrum Usług Wspólnych przeprowadza badania ewaluacyjne.
- Po przeprowadzeniu szkolenia Śląskie Centrum Usług Wspólnych wydaje potwierdzenia o uczestnictwie w szkoleniu w formie uzgodnionej z klientami.
- Po zakończonym szkoleniu Śląskie Centrum Usług Wspólnych wydaje raport w formie uzgodnionej z Klientem – rozmowy i/lub w formie pisemnej, który zawiera informację o: realizacji programu, osiągniętych celach, rekomendacje dalszych działań zgodnie z zasadą poufności danych dotyczących poszczególnych Uczestników.
Przed realizacją szkolenia:
W trakcie realizacji szkolenia:
Po zakończeniu realizacji szkolenia:
III
Standardy dotyczące kompetencji kadry szkoleniowej.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. posiada kadrę merytoryczną
- W firmie pracuje osoba, która jest odpowiedzialna za stronę merytoryczną szkoleń i dobór kadry odpowiedniej do zakresu merytorycznego szkolenia
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. w sposób zaplanowany dba o rozwój merytoryczny swojej kadry.
IV
Standardy dotyczące organizacji i logistyki szkoleń.
- Firma zapewnia uczestnikom profesjonalną obsługę i sprawną organizację szkoleń.
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. organizuje szkolenia w warunkach zapewniających efektywność procesu uczenia i higienę pracy umysłowej i fizycznej.
- Oferowane przez firmę szkolenia odbywają się w warunkach odpowiednich do celu i form prowadzenia szkoleń.
- Oferowane przez Spółkę szkolenia odbywają się przy wykorzystaniu różnorodnych środków i materiałów dydaktycznych.
- Logistyka szkoleń oferowanych w Śląskim Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. jest uzgadniana z Klientami. Uzgodnienia obejmują m.in.: miejsce, datę, cenę wraz z informacją co dokładnie zawiera, warunki przyjęcia zgłoszenia i rezygnacji, podanie kontaktu do osoby odpowiedzialnej za organizację szkolenia.
- Logistyka szkoleń jest zgodna z umową z klientami, umożliwiająca realizację celów szkoleniowych
- Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. zapewnia uczestnikom szkoleń materiały oraz środki dydaktyczne.