Cel 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

Kierowników, brygadzistów, mistrzów, szefów sprzedaży, managerów średniego szczebla

Umiejętności po szkoleniu :  

  • znajomość zasad skutecznego komunikowania się
  • umiejętność budowania relacji z pracownikami
  • spójne stosowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z pracownikiem (kara, nagroda, zwolnienie)

Na życzenie Klienta istnieje możliwość poszerzenia sesji do dwóch dni oraz zorganizowania szkolenia wyjazdowego czy weekendowego.

Metodyka prowadzenia zajęć: szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, gwarantującą aktywny udział wszystkich uczestników.

Liczebność grupy: do 15 osób

Cena: kalkulacja indywidualna

Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zaproponowania uczestnikom alternatywnego terminu tego samego szkolenia z przyczyn niezależnych od Śląskiego Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o., nie ponosząc z tego tytułu odpowiedzialności. W przypadku odwołania szkolenia zwracamy koszty uczestnictwa.

Cena

Czas trwania

8 godzin

Najbliższe terminy

Termin do uzgodnienia

Kontakt

Tatiana Kopicara-Dudek
32 420 42 50
32 420 42 59

Miejsce szkolenia

Lokalizacja Mysłowice
ul. Piastów Śląskich
41-408
Mysłowice