Śląskie Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. powzięło za swoją misję oferowanie skutecznych i efektywnych oraz spełniających wymagania Klienta i swoich interesariuszy usług z zakresu kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz badań psychologicznych.
Nasza wizja
Zrozumienie i zaspokojenie potrzeb oraz oczekiwań obecnych i przyszłych Klientów oraz naszych interesariuszy.
Nasze wartości
- skuteczność i efektywność realizowanych usług - najważniejszy jest rezultat
- kompetencja - fachowość, profesjonalizm, znajomość tematu
- innowacyjność - inicjatywa, rozwój, kreatywność, otwartość na zmieniające się otoczenie
Cel strategiczny
Dbaj o jakość przez zrozumienie i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań
Cel realizujemy poprzez
- stałe podnoszenie poziomu kształcenia
- rozwijanie jakości i asortymentu usług
- wyprzedzanie oczekiwań naszych Klientów przez dokładne rozpoznanie Ich potrzeb i wymagań, z uwzględnieniem
najnowszych rozwiązań i trendów w kształceniu ustawicznym - doskonalenie relacji z Klientem przez indywidualną obsługę zamówień i partnerskie kontakty
- konkurencyjność cenową i terminową
- podejmowanie działań w zakresie wzrostu efektywności
- stałe doskonalenie kompetencji pracowników
Zarząd Śląskiego Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. zobowiązuje się do spełniania mających zastosowanie wymagań przepisów prawnych oraz innych wymagań regulacyjnych dotyczących ŚCUW Sp. z o.o., jak również do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Zarząd Śląskiego Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. deklaruje, iż postanowienia niniejszej Polityki Jakości są zakomunikowane, zrozumiałe, stosowane oraz dostępne na wszystkich szczeblach organizacji, dla wszystkich osób pracujących w imieniu ŚCUW Sp. z o.o.
Prezes Zarządu Śląskiego Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o.
Iwona Włodarz
Katowice, dnia 22 stycznia 2018 r.